Вакансиялар

Сауда өкілі (Қарағанды, Өскемен, Алматы, Қызылорда)

Қойылатын талаптар:

  • Орташа-арнайы / жоғары білім;
  • Осы лауазымдағы жұмыс тәжірибесі 1 жылдан кем емес;
  • Сауда негіздерін білу;
  • Келіссөз жүргізу дағдылары;
  • Міндетті түрде жеке көлігінің болуы тиіс;
  • Жеке қасиеттері: байланысқа бейімділік, шешім қабылдауда және ойлауда дербестік білдіре алу, адамдармен тиімді жұмыс жасай білу, жұмыстағы ұқыптылық, мақсаткерлік, белсенділік таныта білу, адалдық, жеке және кәсіби дамуына ұмтылу, атқарушылық, тәртіптілік.

Міндеттері:

  • Клиенттік базаны сүйемелдеу және кеңейту;
  • Клиенттермен келісім-шарт жасасу;
  • Дебиторлық берешекті бақыла;
  • мерчендайзинг;
  • тауарлар мен қызметтерді ұсыну;
  • сим-карталарды сату
Тұтқалы клиенттермен жұмыс жасау жөніндегі менеджер В2В

Қойылатын талаптар:

  • жоғары техникалық немесе экономикалық білім;
  • B2B сауда саласындағы жұмыс тәжірибесі 3 жылдан кем емес;
  • Ұялы байланыс нарығы мен байланыс қызметтерін ұйымдастыру негіздерін білу;
  • сауданы стратегиялық жоспарлау қағидаларын білу;
  • сауда техникасы мен жобаларды жүргізу қағидаларын білу;
  • келісімсөздерді жүргізу және тұсаукесерлерді дайындай білу дағдылары;
  • тендерлік құжаттармен жұмыс жасай білу және келісім-шарт пен мемлкеттік сатып алу жасасу тәжірибесі;
  • ДК жетік пайдаланушы (MS Word, Power Point, MS Excel білу);
  • Ағылшын және қазақ тілін білу құпталады;
  • Жеке көлігінің болуы.

Жеке қасиеттері:

  • Байланысқа бейімділіке және ашықтық;
  • Жауаптылық, ұйымшылдық, ынталылық;
  • Мақсаткерлік, нәтижеге бой алу, белсенді өмір салты.

Міндеттері:

  • Ірі клиенттерді тартуға арналған іс-шараларды жоспарлау және өткізу және Ка-сегментті дамыту;
  • Клиенттедің қажеттіліктерін талдау, кешенді шешімдер даярлау;
  • Келіссөздер жүргізу, менджменттің барлық деңгейіндегі клиенттермен кездесулер өткізу;
  • Тұсаукесерлер әзірлеу, дайындау және өткізу;
  • Тендерлерге және мемлекеттік сатып алуларға қатысу, шарттар жасасу;
  • GSM-нарығы мен бәсекелестік ортасын талдау;
  • Корпоративті клиенттермен келіссөздер өткізу, тұсаукесерлер өткізу, байланыс орнату.
Аймақтарда желіні пайдалану тобының аймақтық инженері (Атырау қ., Өскемен қ., Тараз қ., Орал қ., Қарағанды қ.)

Міндеттері

  • Атырау өңірінің радио және трансмиссиялық желісі мен коммутаторына қызмет көрсету және пайдалану;
  • Желідегі апаттарды талдау және мониторинг жасау;
  • Бөлімше бойынша қойылған мақсаттарды уақытында орындауды жоспарлау және қадағалау;
  • Бөлімше жұмысын ұйымдастыру, бақылау және талдау.

Қойылатын талаптар:

  • Жоғары техникалық білім;
  • Телекоммуникациялық саладағы жұмыс тәжірибесі 3 жылдан кем емес;
  • Басшы қызметіндегі жұмыс тәжірибесі;
  • Телекоммуникация саласындағы жұмыс қағидалары мен жабдықтарды білу;
  • Жеке көлігінің болуы;
  • Жеке қасиеттері: жауаптылық, байланысқа бейімділік, мақсаткерлік.
Энергетика мен климотехника инженері(Ақтөбе қ.)

Қойылатын талаптар:

  • Жоғары техникалық білім;
  • телекоммуникация саласындағы жұмыс тәжірибесі 1 жылдан кем емес
  • энергетика саласындағы жұмыс тәжірибесі;
  • электрикалық және гидравликалық кестелерді білуі;
  • электр қондырғысы мен электр жабдықтарын орнату, жөндеу, тексеру және реттеу дағдылары;
  • жеке қасиеттері: жауаптылық, орындаушылық, мұқияттылық;

Міндеттері:

  • коммутаторлар мен базалық станцияларда электрмен және суықпен қамтамасыз ету жабдықтарына қызмет көрсету және мониторинг жасау;
  • апаттарды жою;
  • жоспарлы және жоспардан тыс жұмыстар жүргізу;
  • мердігер ұйымдармен жұмыс жасау;
  • орындалған жұмыстарды тексеру және қабылдау;
  • пролонгация договоров на энергоснабжение с сетями РЭС желілерімен энергиямен қамтамасыз ету жөнінде келісім-шарттың уақытын созу.
Сапаны бақылау және радиожеліні оңтайландыру тобының инженері

Қойылатын талаптар:

  • жоғары техникалық білім (компьютерлік технологиялар, есептеуіш техника, РЭТ);
  • телекоммуникация / IT саласындағы жұмыс тәжірибесі 2 жылдан кем емес;
  • бағдарламалау тілін білу (PHP/VBA), бөгде кодтың басын аша білу;
  • SQL тілін білу, СУБД Oracle, MSSQL Server, Sybase жұмыс жасай білу;
  • ОС UNIX, Windows Server білу, Unix (shell) білу;
  • GSM/UMTS/LTE желілерінің құрылысы мен жұмысының қағидаларын білу
  • ағылшын тілін Upper-intermediate деңгейінде білу(техникалық тіл құпталады);
  • Жеке қасиеттері: жакаптылық, байланысқа бейімділік, орындаушылық, командада жұмыс жасай білу, тез үйренушілік, шешім қабылдай білу.

Міндеттері:

  • Бағдарламалау тілін қолдану арқылы есеп беру барысын автоматтандыру;
  • Бизнес-пролцестің талаптары бойынша жүйелі түрде бөлімнің қызметі бойынша есеп беру құжаттарын рәсімдеу және қолдау (жабдықтардың жұмысы, орындалған жұмыстар, KPIs және т.б.);
  • Ұсынылып отырған қызметтердің сапасын қамтамасыз ету саласындағы деректер базасының жағдайын қалыптастыру және қолдау көрсету;
  • Қолданыстағы жүйелерді пайдалану және қолдау;
  • Құжаттарды, нұсқауларды және құжатталған тәртіптерді әзірлеу;
  • Сапа мәселелерін жоюға бағытталған шараларды әзірлеу, соынң ішінде технологиялық процеске өзгертулер енгізу.
DBA жетекші администраторы

Қойылатын талаптар:

  • жоғары білім (IT);
  • Oracle 8i, 9i, 10g,11g деректер базасын әкімшілік ету тәжірибесі;
  • enterprise Manager, резервті көшірме жасау/қайта қалпына келтіру, RMAN, DataGuard + standby databases;
  • өнімділікті дәлдеу, ASM, әзірлеушілерді қолдау;
  • ОС: MS Windows , UNIX білу.

Міндеттері:

  • Мониторинг және деректер Базасына қолжетімділікпен байланысты белсенді әрекеттер;
  • ДБ қолданушыларын әкімшілік ету бойынша жұмыстар жүргізу;
  • ДБ резервтік көшірме жасауды реттеу және сүйемелдеу;
  • Жаңа ДБ өрістету және сүйемелдеу;
  • RMAN;
  • Active data guard;
  • SQL деңгейінде ДБ өнімділігін реттеу;
  • 24*7 тәртібінде ДБ қолдау;
  • жобаларға қатысу;
  • қажетті құжаттармен жұмыс;
  • ағымдағы кескіндемені оңтайландыру және қайта құру бойынша ұсыныстар;
Корпоративті жауапкершілік жөніндегі Менеджер

Міндеттері:

  • корпоративті жауапкершілік саласындағы саясаттар мен тәртіптерді енгізу;
  • Штаб-пәтер үшін жыл сайынғы есептемелерді құрастыру;
  • Корпоративті жауапкершілік сұрақтары бойынша акционерлермен өзара әрекет жасау;
  • Тренингтер өткізу;
  • Қолданыстағы рәсімдер шеңберінде жолдауларды қарастыруға қатысу;
  • Корпоративті этика Кодексіне қол қоюдың толықтығын қамтамасыз ету.

Қойылатын талаптар:

  • Жоғары заң білімі;
  • Корпоративті жауапкершілік және комплаенс саласындағы жұмыс тәжірибесі 3 жылдан кем емес;
  • Телекоммуникациялық саладағы жұмыс тәжірибесі құпталады;
  • ағылшын тілін upper-intermediate деңгейінде білуі тиіс;
  • жеке қасиеті: ашықтық, байланысқа бейімділік, икемділік, сабырлылық.
CBM менеджері

Қойылатын талаптар:

  • жоғары білім (техникалық, математикалық, экономикалық, қаржы);
  • бизнес талдау саласындағы жұмыс тәжірибесі;
  • үлкен көлемдегі ақпараттарды өңдеу және күрделі талдаушылық есептерді (BigData) құру тәжірибесі;
  • клиенттік ақпаратпен жұмыс жасау тәжірибесі – саралау, талдау, клиенттер бойынша статистикалық есептеме құру;
  • деректер қорын, есептеме жүйелерін құру жобаларындағы жүйе интеграторларымен жұмыс жасау тәжірибесі;
  • бизнеске қажетті болжау үлгілерін (шешімдер ағашы, нейрондық желі, регрессия) құру тәжірибесі;
  • SQL/ PL SQL/ Oracle BI, Oracle өте жақсы білу;
  • Үлкен көлемдегі мәліметтерді (100 млн. жолақтан асатын кестелер) талдау тәжірибесі;
  • Деректер қорының сәулеті мен жұмыс қағидасын және солардың негізіндегі аналитикалық жүйелерді білу;
  • Жеке қасиеттер: үйренгіштік, жауапкершілік, мұқияттылық, тіл тапқыштық, икемділік.

Міндеттері:

  • талдаушылық есептеме жүйелерін пайдалана отырып, талдамалы үлгілерді әзірлеу және енгізу;
  • компания абоненттері мен қызметтерін саралау үшін қолданыстағы клиенттік базаны талдау және абоненттерді жоғалтпау үлгілерін әзірлеу ұсыныстарын енгізу;
  • абоненттерге жеке ұсыныстар жасап, оны әрі қарай бағалау үшін басшылыққа сараптамалық бағалау мен ұсыныстар жасай отырып, абоненттің профилін бастама етіп көтеру және талдау жасау;
  • математикалық үлгілеу әдістерін пайдалана отырып, әр түрлі көрсеткіштер бойынша болжау және талдама үлгілерін әзірлеу және енгізу;
  • абоненттің профилін анықтау бойынша талдау ұсыну;
  • үлгілеу (cross-sell, up-sell белсенділік) нәтижелерін іске асыруға қажетті іс-шаралардың әдістері мен түрлері бойынша ұсыныстар беру;
  • Өткізілген сараланған компаниялардың/ жобалардың/ бөлшек сауда нарығы департаменті өнімдерінің тиімділігін талдау және кейіннен сараптамалық баға беру;
  • Коммерциялық көрсеткіштерді талдау, өзгерістердің себептерін анықтау, өзгерістердің және олардың туындау себептерінің сараптамалық бағалауын ұсыну;
  • басшылыққа талдаушылық есептемені дайындау;
  • талдаушылық есептемелердің нәтижелері бойынша басшылыққа ұсыныстар жасау; қабылданған ұсыныстар бойынша action-жоспарын әзірлеу;
  • тоғыспалы сатылымдар бойынша базаларды дайындау үдерістерін қолдау: ай сайынғы жобаларға қажетті клиенттік базаларды, көрсеткіштер бойынша есептерді жасау; жұмыс үдерісін қолдау және оңтайландыру
  • деректер базасын дамыту және оңтайландыру, жетіспейтін параметрлерді, көрсеткіштерді қосу, деректер сөресін енгізу, сынау.
Абоненттік құрылғыларды қолдау жөніндегі маман (Атырау, Қостанай, Петропавл)

Қойылатын талаптар:

  • арнайы орта/жоғары білім (техникалық);
  • абоненттік және радиотехникалық жабдықтармен жұмыс жасау тәжірибесі кемінде 1 жыл;
  • қызмет көрсету орталықтарындағы жұмыс тәжірибесі;
  • ұялы телефондардың, модемдердің, роутерлердің, бағдарлауыштардың және планшеттердің істен шығу себептерін анықтай білу;
  • ұялы телефондарды, планшеттерді, модемдерді, роутерлерді, бағдарлауыштарды толығымен бөлшектеу және жинау машықтары;
  • құрылғылардың негізгі істен шығу себептерін білу және оларды жоя білу;
  • жеке қасиеттері: тіл тапқыштық , топпен және абоненттермен жұмыс істей білу, күйзеліске төзімділік, нәтижеге көзделушілік, ұқыптылық, зерделілік, жауапкершілік, жұмыс істеуге талпыну.

Міндеттері:

  • абоненттік жабдыққа (телефондар, роутерлер, модемдер және т.б.) диагностика жасау және жөндеу;
  • жөндеу бойынша түсініктемелер, диагностика жасау нәтижелерін, жөндеу мерзімдерін және т.б. көрсету;
  • абоненттерге кеңес беру;
  • клиенттерге қызмет көрсету жөніндегі мамандарға және Компанияның басқа да қызметкерлеріне кеңес беру және практикалық көмек көрсету;
  • жасалған жөндеу жұмыстары бойынша есептемелер мен статистикалық деректерді дайындау;
  • қондырғыны сынау және сол бойынша нәтижелер жасау
Клиенттерге қызмет көрсету жөніндегі маман (Алматы қ., Астаны к.)

Қойылатын талаптар:

  • Арнайы орташа немесе аяқталмаған жоғары білім;
  • Бастапқы бухгалтерлік құжаттамамен және кассалық операциялар бойынша есептемемен жұмыс жасау тәжірибесі;
  • Қолма-қол ақшамен және пос-терминалмен жұмыс жасау тәжірибесі;
  • Сату немесе қызмет көрсету саласындағы жұмыс тәжірибесі шамамен бір жыл (дұрыс болады);
  • Клиенттермен қарым-қатынас орнату машықтары, тіл тапқыштық;
  • Жауапкершілік, ұқыптылық, зерделілік;
  • ДК сенімді пайдаланушысы (MS Word, MS Excel, Outlook білуі);
  • Сауатты сөйлеу.

Міндеттері:

  • Абоненттерге компанияның қызметтері, тарифтері және акциялары бойынша кеңес беру;
  • Клиенттермен келісімдер жасау және қайта жасау, нөмірлерін қалпына келтіру, сим-карталарын ауыстыру және т.б.;
  • Компанияның қызметтері мен өнімдерін сату;
  • Клиенттерге өнімдерді пайдалануда және қызметтерді баптауда көмектесу;
  • Төлемдерді қабылдау және есептемелер жасау.
Сall-орталық операторы

Қойылатын талаптар:

  • Орта немесе аяқталмаған жоғары білім;
  • Сауатты сөйлеу және анық дикция;
  • Байланысқа бейімділік, сабырлылық және позитивті ойлау;
  • Көп көлемді ақпаратпен жұмыс жасай білу дағдысы;
  • Қазақ және орыс тілін білу;
  • Клиенттерге қызмет көрсетудегі жұмыс тәжірибесі 1 жылдан кем емес.

Міндеттері:

  • Компанияның тарифтері, қызметтері және науқандары юойынша ақпараттар ұсыну;
  • Өнімдерді пайдалану және қызметтерді реттеуде клиенттерге көмек көрсету;
  • Клиенттердің сұрауларын өңдеу және ақпараттарды деректер базасына енгізу;
  • Қоңырау шалғанда оңды эмоциялық көңіл-күйде болу.